Administratör till säljavdelningen på ett välkänt företag!

Administratör till säljavdelningen på ett välkänt företag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administratör till vår kunds säljavdelning i Stockholm. Är du en initiativtagande och självgående person som drivs av möjligheten att få ta eget ansvar? Vi söker nu dig som snabbt kan komma in och stötta deras team. Tjänsten startar så snart som möjligt och varar till att börja med i 3 månader, med goda möjligheter till förlängning. 

Om rollen:
Som Administratör till säljavdelningen kommer du att analysera och åtgärda problem som kan uppstå i verksamhetens administration, ha daglig kontakt med kunder, kollegor och leverantörer och se till att den dagliga administrationen löper på smidigt. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Du rapporterar till:

• Ansvarig KAM (Key Account Manager)

Arbetsuppgifter:

• Ta fram och underhålla prislistor, marknadsmaterial och svara på kunders frågor, ofta gällande priser
• Ta fram material till hemsida, etiketter och supportera marketing manager
• Kundkontakt via mail på ett professionellt sätt
• Vid behov ringa samtal till externa och interna kunder
• Hjälpa försäljningschefen med diverse arbetsuppgifter

Vi söker dig som:
Vi söker dig som är en kommunikativ och organiserad person som motiveras av att ha diversifierade arbetsuppgifter och att få ta eget ansvar. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av administrativt arbete. Utöver det är det en stor fördel om du har arbetat som administratör tidigare, eller har viss branscherfarenhet. 

Vi ser gärna att du:

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet (framförallt god vana att arbeta inom Excel)
• Är noggrann och systematisk
• Har arbetat i någon form av kontorsjobb, gärna administrativt, med kundkontakt och ordermottagning
• Har lätt för att kommunicera i tal och skrift
• Är utåtriktad och har en god förmåga att utveckla och upprätthålla ett brett kontaktnät
• har gymnasial utbildning
• har god datorvana

Låter det intressant?
Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


21 december 2024

20 december 2024