Administratör till samhällsviktig myndighet

Administratör till samhällsviktig myndighet

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att arbeta efter fastlagda rutiner? Känns det värdefullt för dig att arbeta på en myndighet som skapar trygghet i samhället? Ger du dessutom alltid den bästa möjliga servicen och trivs med att jobba nära människor? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido hjälper nu vår kund att hitta en Administratör. Kunden i fråga är en statlig myndighet vars syfte är att skapa trygghet och arbeta för en säkrare vardag för den svenska befolkningen. Tjänsten är placerad i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör kommer du att fungera som administrativt stöd med sedvanliga arbetsuppgifter för rollen.
Dina arbetsuppgifter:
Sköta administrativa rutiner
Planera och samordna
Arbeta utifrån fastlagda rutiner
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, protokoll och dokumentation m.m.
Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
Göra kalenderbokningar och mötesbokningar

Dina egenskaper
Du trivs som allra bäst när du får arbeta nära andra människor där du med din energi och positivitet bidrar till en härlig arbetsmiljö att verka i. Du har en självklar känsla för god service och tar ansvar för de uppgifter du tar dig an med stor noggrannhet. Vidare har du även förmågan att prioritera när det behövs. Till sist tror vi att du med ditt lugn och stabilitet kommer att bli en mycket uppskattad medarbetare!
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 4 månader. Start mitten av januari.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33647 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 18 januari 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024