Administratör till samhällsviktig organisation i stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en duktig administratör med god vana av att hantera komplexa och spännande ärenden? Har du dessutom en grundtrygghet i att kunna fatta egna beslut och samtidigt inpirera och bli inspirerad av dina kollegor? Då har vi en perfekt möjlighet för dig! Nu söker vi en skicklig administratör till en attraktiv och hälsofrämjande kund i Stockholm.    

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget 

Just nu samarbetar vi på Novare Bemanning med ett väletablerat företag i Stockholm för att hjälpa dem att hitta deras nästa stjärna.  Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med kundens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag. Tillsammans skapar vi värde för samhället i stort. 

Som administratör hos kunden kommer du att bli en del av deras kundsupport och arbeta med administration kopplat till deras kunder. Du har varierade arbetsuppgifter med fokus på att vara behjälplig och ge service till både kunder och kollegor.  

Till denna tjänst söker vi dig som är flexibel, serviceinriktad och pretentiös. Du samarbetar väl i grupp och trivs med självständigt arbete. Du är van att snabbt sätta dig in i nya system och har en förmåga att hantera ett högt tempo. Vidare ser vi att du är positiv, strukturerad och orädd. Du har minst 2 års erfarenhet av administrativa uppgifter och kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Som minst har du en gymnasieexamen. Erfarenhet av hantering av kund- eller leverantörsfakturor är meriterande.  

Exempel på dina arbetsuppgifter  

Bearbeta supportärenden kring innehåll i affärssystemet gällande tjänster, fakturering, offerter mm. Supportärenden kommer från kunder och kollegor i företaget som jobbar mot våra kunder. 
Registrera nya avtal och tjänster in i affärssystem samt samarbeta med kundansvarig och kollegor på kundcenter för att säkerställa att allt finns på plats i systemen för att kunder ska kunna avropa tjänster. 
Hantera inkomna leverantörsfakturor och registrera i affärssystemet 
Svara på samtal och ärenden gällande fakturafrågor 
Fakturering.


Uppdragsperiod och omfattning  

Tjänsten är på heltid under kontorstider med start den 12 augusti. Uppdraget sträcker sig i 6 månader med chans till övertag hos kund därefter. Placeringsorten är Telefonplan i Stockholm. 

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-04-26. 

Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Sofia Åhlin på sofia.ahlin@novare.se.

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss  

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen. 

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid. 

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2024
  • Ansök senast: 27 april 2024

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024