OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, noggrann och söker ett spännande arbete där inga dagar ser likadana ut? Vill du ha en utvecklande och bred administrativ roll? Då är denna tjänst perfekt för dig, så skicka in din ansökan redan idag!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Sandbergs Redovisning & Revision AB´s räkning en administratör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Sandbergs.
På Sandbergs arbetar idag tre administratör, där en sitter i Linköping, en i Motala och en i Åtvidaberg. Du kommer i rollen som administratör tillhöra kontoret i Linköping och täcka upp under föräldraledighet. Det kommer efteråt finnas stora möjligheter att få fortsätta utvecklas i en roll som ekonomiassistent och växa tillsammans med bolaget. Kontoret i Linköping är beläget i Tannefors och där arbetar idag 10 medarbetare i olika roller. Som administratör blir du ett stöd till företagsledning och teamledare.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Sandbergs Redovisning & Revision AB´s önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till emelie.johansson@pn.se
Du erbjuds:
• Ett spännande och varierat arbete med stora utvecklings- och karriärmöjligheter
• En arbetsplats med högt i tak där du som anställd ges flexibilitet i ditt arbete
• Ett generöst förmånspaket
Arbetsuppgifter
Som administratör hos Sandbergs kommer du ha en viktig roll i det dagliga arbetet. Du kommer ha många varierande arbetsuppgifter där du blir ansiktet utåt för Sandbergs. Du kommer bland annat:
• Ha övergripande ansvar i receptionen
• Hantera interna inköp såsom kontorsmaterial och arbetsutrustning
• Vara kontaktperson vid lättare IT-frågor och säkerhetsställa att utrustning är uppdaterad och fungerar
• Ha ett stort ansvar för den allmänna administrationen med allt från bokslut, deklarationer, årsredovisningar och posthantering
Vi söker dig som:
• Har tidigare erfarenhet av arbete i administrativ funktion. Gärna inom revision och/eller redovisningsbyråverksamhet, men det är inte ett krav
• Du har mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg
• Vidare hanterar du det svenska språket obehindrat i såväl tal som skrift
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av MS Office och Share Point samt om du har grundläggande kunskaper av redovisning då det är önskvärt i en senare roll.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Sandbergs.
Du är strukturerad och ordningsam med ett öga för detaljer. Vidare är du lösningsorienterad och flexibel då du måste kunna omprioritera snabbt i dina arbetsuppgifter. Du har en kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med andra.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Linköping
URVAL: Sker löpande
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner