Administratör till Scania

Arbetsbeskrivning

Administratör till Scania
Vi söker nu en administratör till vår attraktiva kund Scania i Stockholm. Söker nu en administrativ tjänst för du får utlopp för ditt fordonsintresse? Har du god svenska samt engelska i såväl tal som skrift? Då har vi en tjänst för dig! Vi söker nu dig som har gymnasieutbildning och är på jakt efter ditt nästa steg i arbetslivet. Skulle du även beskriva dig som noggrann och strukturerad i ditt arbete? Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan – redan idag!

Omfattning: Heltid, start enligt överenskommelse och med uppdragslängd till och med 30 september. Eventuell chans till förlängning.

Arbetsbeskrivning:

Här välkomnas du till trevliga lokaler i Kungens kurva strax söder om Stockholm. Scanias modulsystem har utvecklats under flera årtionden och erbjuder våra kunder en smart och skräddarsydd transportlösning. Systemet ger även Scanias kunder global tillgång till reservdelar och snabba pålitliga tjänster. För att läsa mer om Scania, besök då https://www.scania.com/se/sv/home/products-and-services.html [ https://www.scania.com/se/sv/home/products-and-services.html ].

Exempel på dina arbetsuppgifter:

• Vara behjälplig för säljarna och stödja i de administrativa arbetet kring avtal, system samt ansvara en gemensam gruppbrevlåda.
• Starta upp nya avtal samt lägga in nya bilar i systemet.
• Fakturahantering samt skicka avtal till kund.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Gymnasieutbildning inom fordon eller likvärdig utbildning.
• God svenska samt engelska i såväl tal som skrift.
• Goda kunskaper om fordonsbranschen och förståelse för hur service fungerar på ett fordon.
• 1 års erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter som exempelvis kundtjänstmedarbetare eller servicerådgivare.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsplatsen har en god stämning samt att det är en bra sammanhållning kollegorna emellan. Därför tror vi att du är glad, social och har lätt för att samarbeta med dina nya kollegor. Samtidigt behöver du kunna lägga ett stort fokus vid arbetet och arbeta tyst då det sker i ett öppet kontorslandskap. Känner du att detta speglar dig så kommer du att bli en uppskattad kollega!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-05-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ulrika Olofsson | ulrika.olofsson@randstad.se [ mailto:ulrika.olofsson@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 4 april 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024