Administratör till Servanet i Sundsvall

Administratör till Servanet i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administratör till avdelningen för kundleverans och fakturering hos Servanet. Gillar du att arbeta med varierande administrativa uppgifter? Skulle du även beskriva dig som en ansvarstagande och flexibel lagspelare? Då kan detta vara ett uppdrag för dig. 


I detta uppdrag blir du en del av ett mindre team som stöttar övriga verksamheter inom Servanet. Arbetet innebär främst administration kring fiberanslutningar av villor samt kundfaktureringsärenden. 


Servanet levererar bredband via fiber i södra och mellersta Norrland. Ett fibernät som ger tillgång till internet, tv och smarta tjänster för det uppkopplade hemmet. Idag är över 30 000 hushåll och företag anslutna i Servanets stadsnät i kommunerna Sundsvall, Härnösand, Ånge, Timrå, Strömsund och Ragunda vilket gör Servanet till Sveriges till ytan största kommunala stadsnät. 
Mer information om Servanet finns på www.servanet.se 
 
Omfattningen i detta uppdrag är 100% under tiden 2022-12-05 t.o.m. 2023-08-31, exakta datum enligt senare överenskommelse. Arbetstiderna är mån-fre, dagtid. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 



Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna i detta uppdrag varierar med olika typer av administration. Tempot är tidvis högt och man tillhör en mindre grupp som samarbetar och täcker upp för varandra kompetensmässigt.
 
Vanligt förekommande uppgifter är:
Administrativt stöd till olika enheter 
Fakturering 
Avtalshantering 
Registervård 


Kvalifikationer
För att lyckas i detta uppdrag behöver du vara flexibel och stresstålig då arbetsuppgifterna är måna och varierande där du snabbt kan behöva byta fokus. Du behöver ha god samarbetsförmåga, vara van att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och att arbeta lösningsfokuserat. Du är lyhörd, självgående och noggrann. Du har även lätt för att lära dig nya uppgifter och system. 


Det krävs även:
Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift
Goda datakunskaper i MS Office 
Tidigare erfarenheter av att arbeta i IT system 

De är meriterande om du har tidigare erfarenhet av:
Liknande administrativt arbete i kommunalt bolag eller liknande
Att arbeta i systemet Lime

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Ansök senast 2022-10-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Ingela Gulliksson, konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 11 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024