OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en social person som gillar att arbeta i en varierande roll där du får ta initiativ och utvecklas? I detta uppdrag söker vi en administratör för ett konsultuppdrag till en av våra kunder i Sundsvall. De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar orderhantering och fakturering av verkstads- och avtalsorders.
Du kommer att tillhöra ett team med totalt 9 skickliga administratörer som sitter utspridda på olika orter i landet. Rollen innebär ett nära samarbete med teknik- och verkstadschef, planerare, serviceingenjörer och avtalsledare. Du rapporterar till administrativ chef. Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett företag där fokus ligger på både teknik och människor.
Uppdraget är heltid dagtid, måndag-fredag med start 2022-10-01 t.o.m. 2023-03-31, med möjlighet till förlängning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som administratör kommer du att arbeta med orderhantering och fakturering av verkstads- och avtalsorder.
Arbetsuppgifter:
Registrering av order
Genomgångar av orderinventarier och prognoser
Sammanställning av faktureringsunderlag, tid och material till teknik- och verkstadschef
Hantera order både på löpande räkning och fastpris
Fakturering
Bokföringsuppdrag
Uppföljning av kundfordringar
Leverantörsfakturor
Kvalifikationer
För att lyckas i detta uppdrag behöver vi dig som är social med ett eget driv samt en vilja att utvecklas. Du är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du behöver även ha ett sinne för ordning och reda. Det är även viktigt att du är van vid att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Du har en god samarbetsförmåga och är bra på att prioritera ditt arbete löpande.
Du behöver även:
Utbildning inom ekonomi eller liknande eller annan utbildning och erfarenhet som bedöms likvärdig
Goda kunskaper i MS Office
Har du även erfarenhet från SAP, QV, Teams m.fl. så är det meriterande.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Ansök senast 2022-08-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044