Administratör till Skellefteå Kraft

Administratör till Skellefteå Kraft

Arbetsbeskrivning

Hos Skellefteå Kraft får du nu en möjlighet att vara del av en handläggningsprocess med kunden i fokus. Vi söker dig som kan stötta markhandläggarna med efterarbetet i avtalsprocessen. Du kommer arbeta i en arbetsgrupp som tillsammans besitter stor erfarenhet och som stöd finns det etablerade arbetssätt.

Om företaget
Skellefteå Kraft driver på utvecklingen av förnybar energi genom investeringar och forskning. Vi är en av Sveriges största kraftproducenter med produktion av vind- och vattenkraft, värme och bioenergi. Målet är att vår egen energiproduktion ska bli 100 procent förnybar.

Dina arbetsuppgifter
I arbetet som administratör inom funktionen Markhandläggning på Skellefteå Kraft kommer du arbeta med att hantera efterarbetet för markupplåtelseavtal. Det innebär att stötta upp vid utskick och påminnelser av avtal till markägare för underskrifter och sedan hantering samt arkivering av handlingarna. Alla steg i processen innefattar ett brett administrativt arbete.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning med en administrativ inriktning. Du tar dig an arbetet på ett smidigt sätt och tar eget ansvar över dina arbetsuppgifter. För rollen krävs det att du arbetar strukturerat och med stor noggrannhet. Vidare söker vi dig som ser värdet i samarbete och sätter kunden i första rummet. Du ska kunna kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

För att trivas i denna tjänst tror vi att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, till exempel arkivering, diarieföring eller annat administrativt arbete. Vi tror även att du är van att använda datorer som ditt verktyg.


Information och kontakt
Omfattning: Heltid, 4 månader med chans till förlängning
Sista ansökningsdag: 2021-12-06
Placeringsort: Skellefteå

Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Wikan Personal men uthyrd till Skellefteå Kraft. Ansöker gör ni på www.skelleftea.wikan.se
Information om tjänsten lämnas av Irma Öhlund, 0910-77 09 83, irma@wikan.se

Välkommen med din ansökan!


Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi förse företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal, som tillfälligt eller permanent tillgodoser deras behov. Wikan har kontor på 10 orter i Sverige, omsätter ca 330 Msek och har omkring 800 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Botnia AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 6 december 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024