Administratör till snabbväxande bolag!

Administratör till snabbväxande bolag!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET

Gillar du att arbeta i en föränderlig och expansiv miljö? Trivs du med struktur och brinner för att hjälpa andra att säkerställa kvalitativa leveranser? Nu söker vi en administratör till vår snabbväxande kund som erbjuder morgondagens fakturahanteringstjänster! Målet är att bli den ledande leverantören av tjänster inom kredithantering i Norden! Vill du vara med på denna framgångsresa! Välkommen med ditt intresse!

DU ERBJUDS

- Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi präglas av arbetsglädje och av engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Vi tänker stort och utmanar oss själva varje dag.
- En arbetsgivare som investerar i sina medarbetare, deras framsteg och deras unika varumärke.
- En roll där du får möjlighet att lära dig många olika delar av vår verksamhet och ges stor möjlighet till personlig utveckling.
- Att få verka i ett snabbväxande bolag med högt tempo och varierade vardag.


EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER

- Din primära roll är att stötta och serva dina kollegor som arbetar som rådgivare med den dagliga administrationen.
- Registrering av ärenden, betalningar, myndighetspost, kontering av fakturor, mailkonversationer med gäldenärer och kunder och filhantering.
- Ansvar för övriga kontorsgöromål samt angränsande administrativa ärenden.


VI SÖKER DIG SOM HAR

- En god förmåga att arbeta strukturerat och trivs med att skapa strukturer.
- Erfarenhet från kontorsadministration eller serviceyrke där ordning och reda varit centrala delar.
- Ett professionellt språkbruk på svenska och engelska.
- Meriterande om du har erfarenhet inom inkassoverksamhet.


SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR

- Du trivs i ett högt arbetstempo och kan bidra i ett snabbväxande bolag som hela tiden utvecklas och förändra.
- Pålitlig och trivs i en administrativ roll. Du levererar konsekvent enligt överenskommelse och följer bolagets värderingar och riktlinjer.
- Samarbetsvillig lagspelare med god självkännedom och ödmjukhet.
- Serviceinriktad samt detaljorienterad. Du har ett öga för detaljer och levererar alltid en hög kvalité samt servicenivå.
- Prestigelös och ser meningsfullheten i att vara ett team som kan ge effektiv service till både kollegor, kunder och gäldenärer som är i behov av din hjälp.


Hoppas att vi har fångat ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan!

ÖVRIG INFORMATION

Start: Efter överenskommelse

Plats: Göteborg

Anställningsform: Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta maja@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 november 2021

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024