OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stockholm utvecklas och förändras för framtiden. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.
Arbetsplatsbeskrivning
Södermalms vård- och omsorgsboendeenhet innefattar fyra verksamheter med olika inriktningar som somatisk- och demensinriktning samt korttidsvård.
Vi söker nu en administratör till en av våra verksamheten.
Du har många olika arbetsområden, uppgifter och samverkar även med administratörskollegor på Södermalms övriga egenregienheter.
Arbetsbeskrivning
Som administratör har du en nyckelroll i verksamheten. Du är bekväm i våra digitala system såsom Lisa, Agresso och Parasol bl a. Du schemalägger och planerar verksamhetens behov av bemanning dygnet runt. Du är behjälplig att ta fram statistik samt administrativt stöd till närmaste chef.
Arbetet kan även innebära varumottagning, introduktion av nyanställda och lägenhetsvisningar.
Kvalifikationer
Administratörsutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten.
Erfarenhet av bemanning och schemaläggning från äldreomsorg eller från annan liknande dygnet- runt-verksamhet.
Goda kunskaper i arbetstidslagen och kollektivavtalet Allmänna Bestämmelser.
Mycket goda kunskaper i svenska språket och mycket god förmåga att utrycka dig både muntligt och skriftligt.
Övrigt
Arbete på plats.
Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.