OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Utåtriktad sortiment och inköpsadministratör sökes!
Inledning
Har du erfarenhet av inköp och detaljhandel?
Är du vass på Excel och har en administrativ ådra? Titta hit!
Vi söker nu en administratör med siffersinne till ett spännande företag med huvudkontor i Solna. Detta är ett hyruppdrag och kommer löpa från slutet av januari till sista juni, med eventuell möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Rollen innebär att stötta och avlasta kategorichefer administrativt. Man kommer arbeta nära inköps- och sortiment- och IT-avdelningen, rollen innebär främst många interna kontakter men man har också till viss del även direktkontakt med leverantörer.
Låter detta lockande?
Vänligen visa intresse snarast, vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Arbetsuppgifter:
Lägga upp nya produkter - inhämta, sammanställa och läsa in interna mallar
Publicera produktinformation på intranätet
Berika artikeldata i inRiver
Uppdatera hyllkantsinformation
Komplettering av artikelinformation för befintligt sortiment
Lagerstatusrapport till leverantörer
Förbereda inför uppstart av e-handel
Arbetstid:
08.00-17.00
Önskade kvalifikationer:
Erfarenhet av inköp, logistik och detaljhandel. Goda kunskaper i Excel.
Personliga egenskaper:
För att lyckas och trivas i rollen krävs ett utpräglat siffersinne, god kommunikativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Andra viktiga egenskaper är initativförmåga, flexibilitet och god social kompetens
För att söka tjänsten:
Gå in på vår hemsida: www.iss-personaltjänster.se och registerar ditt Cv och personliga brev. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Vid frågor om tjänsten kontakta Jenny Sandberg på 020-155 155.