OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en analytisk, metodisk och självgående person som drivs av att få bli en viktig medlem i teamet? Vill du vara med och bidra till våra kunders framgångar samtidigt som du har roligt på jobbet? Då kan rollen som Administratör vara helt rätt för dig!
Arbetsuppgifter
Som Administratör kommer du att ge administrativt stöd till chefer och andra medarbetare inom exempelvis fakturahantering och avtalsadministration. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Vi söker dig som: Är nyfiken, flexibel och noggrann
Förstår vikten av att hantera dina administrativa uppgifter korrekt och effektivt
Är prestigelös, samarbetsvillig och villig att ta dig an uppgifter där behovet är som störst
Slutförd gymnasial utbildning
Något års erfarenhet inom administration och avtalshantering
Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift
God dator och systemvana, goda kunskaper i Excel
Övrig information
Kunden är ett välkänt, framgångsrikt och spännande företag som är verksamt inom finansbranschen. Företagets lokaler är stora, fräscha och trivsamma och ligger i norra stockholm. Här blir du en del av en arbetskultur som präglas av bra laganda.
Tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Barona och arbetar heltid hos vår kund med normala kontorstider. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Anställningsperioden avser sex månader, med möjlighet till förlängning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare sara.fogelberg@barona.se