Administratör till spännande energibolag utanför Varberg!

Administratör till spännande energibolag utanför Varberg!

Arbetsbeskrivning

I den här rollen kommer du arbeta med bland annat mycket möteskoordinering och att skriva protokoll kopplat till projekt. Du kommer att ha flera bollar i luften och agera som spindeln i nätet. Låter det som något för dig? Sök redan idag!

OM TJÄNSTEN

I denna roll kommer du framför allt att arbeta ut mot produktion, där din funktion är stötta driften inom verksamheten, genom administration och protokollförging. Du kommer arbeta med olika tekniska protokoll varje vecka, där vissa möten är återkommande och andra styrs utifrån behov. Vidare kommer du också täcka upp för andra administratörer vid behov. Du förväntas arbeta till stor del självständigt med relativt komplexa arbetsuppgifter som kräver inslag av analys, problemlösning, helhetssyn och kvalitetstänk.

Vår kund är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av deras tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Du erbjuds


* Ett meriterande arbete på en unik arbetsplats
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner


ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Möteshantering, såsom göra kallelser, skriva agenda, föra anteckningar i OneNote, samt skriva en aktivitets- och beslutslista utifrån mötet.
* Skriva protokoll och mötesanteckningar.
* Veckovis avstämning med enhetschefen för planering framåt.
* Genomföra mötesbokningar åt chef.


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från tidigare, liknande arbetsuppgifter, där du specifikt arbetat med protokollskrivning och mötesanteckningar.
- Mycket goda kunskaper i MS Office (Word, Powerpoint och Excel).
- Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift, detta då dessa språk används i den dagliga verksamheten.
- Har ett tekniskt intresse.

Det är meriterande om du har
- Har erfarenhet av att arbeta i projektform, där du arbetat med liknande arbetsuppgifter.Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2023
  • Ansök senast: 19 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Vill du arbeta som handläggare i en förvaltning i förändring?

Vill du arbeta som handläggare i en förvaltning i förändring?

25 november 2024

Vikarierande planarkitekt

Vikarierande planarkitekt

25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024