OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du chansen att söka tjänsten som administratör hos ett av Göteborgs mest spännande företag. För ett långsiktigt uppdrag söker vi nu dig som vill vara med på vår kunds fortsatta framgångsresa. Har du några års erfarenhet av administration samtidigt som du har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Pyramid? Då kan det vara dig vi söker. Varmt välkommen med din ansökan!
Om vår kund
Vår kund är belägen i centrala Göteborg och erbjuder digitala lösningar åt företag inom retail och industri/lager. De är idag totalt 65 personer med kontor i Göteborg, Växjö och Kista. Deras kontor präglas av en härlig kultur där utveckling och gemenskap är viktiga element. De har som målsättning att bli Sveriges bästa arbetsgivare inom IT och har sedan 2017 varit certifierade av organisationen A Great Place To Work. 2019 blev de utsett till Gasellföretag av Dagens Industri. De är mitt i sin utvecklingsresa och kontoret i Göteborg söker nu sin nästa stjärna som vill vara med och ta företaget framåt.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att administrera, kontrollera och uppdatera artikelregister och leverantörspriser i deras affärssystem Pyramid. Du säkerställer att det är aktuell och uppdaterad information i artikelregistret i form av pris, vikt, statistik, saldo etc. Tillsammans med ditt team är du med och utvecklar grundprocesser och grundläggande system, som är en viktig faktor för vår kunds fortsatta framgång och tillväxt. Vår kund befinner sig i en expanderingsfas där det ges stora möjligheter att utvecklas och växa i rollen.
Din profil
För att vara aktuell för rollen som administratör är det ett krav på några års erfarenhet av administration, gärna i form av artikelregistrering, orderläggning eller likvärdigt arbete i något affärssystem, där Pyramid ses som mycket meriterande. Du har mycket god förståelse för hur ett affärssystem är uppbyggt och logiken kring det är också ett måste för att lyckas samtidigt som du är en van användare av Excel. Du talar och skriver svenska och engelska flytande. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta med leveransflöden av produkter och artiklar. Eftergymnasial utbildning inom administration, order eller inköp ses som meriterande.
Vi söker dig som är strukturerad och har ett intresse av att utveckla processer och arbetssätt. Du arbetar systematiskt och är en naturlig administratör med stor noggrannhet, samtidigt som du är social och kommunikativ. Samarbete faller sig naturligt för dig då du har nära kontakt med andra funktioner inom företaget. Vidare trivs du i en föränderlig miljö där din flexibilitet och ditt lugn kommer väl till pass när det krävs att ställa om.
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan! Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra kärnvärden Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
För den här tjänsten kommer du inledningsvis vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annika Wånghed Muskantor
Carolina Jensen
Annika Wånghed Muskantor
Carolina Jensen
0735110010
Carolina Jensen
Jonas Lundén
Jonas Lundén
Rebecca Wernersson
Anel Foric