Administratör till spännande företag i Habo

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en serviceinriktad administratör för ett kortare uppdrag till ett företag i Habo. Sök redan idag, urval sker löpande.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör kommer du att arbeta i ett serviceteam tillsammans med andra erfarna administratörer. Arbetet består till stor del av telefonkontakt med kunder och tekniker. Du är behjälplig i att ta emot serviceorder samt registrera fakturor.

Du är en ambassadör för vår kund när du tar emot telefonsamtal och arbetar gentemot deras kunder. Det är därför viktigt att du har en förmåga att arbeta effektivt, är anpassningsbar samt har en ödmjuk framtoning.


Om företaget

Företaget arbetar med bland annat tillverkning, installation samt service. De arbetar med att utveckla produkter för etablerade och nya kunders räkning. Mer information om kunden ges vid en intervju.

Din profil

Skallkrav:
- Flytande svenska i tal och skrift
- Kunskap i Office-paketet

Meriterande:
- Kännedom om affärssystemet Pyramid

Som person är du strukturerad och stresstålig. Du har en förmåga att få saker gjorda och kan lätt anpassa dig i din yrkesroll. Du tar ansvar för dina uppgifter och utför dessa med god service.


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: 7:e juni eller enligt överenskommelse
Placering: Habo
Omfattning: Heltid, dagtid. fram till 31/8
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 2 juni 2016

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024