OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Q Professonals AB är ett företag nicschat mot techsektorn. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i Almega TechSverige.
Beskrivning
För kunds räkning söker vi nu dig som vill inta rollen som administratör till expansivt företag.
Arbetsuppgifter
I denna tjänst som administratör har du ett brett uppdrag i en internationell miljö. Du kommer i rollen som administratör att vara avdelningsassistent för administrativt arbete för avdelningschefen och dennes ledningsgrupp.
Tjänsten innefattar en omväxlande och spännande roll där du i ditt arbete kommer att utföra allmänna kontorsuppgifter och ha daglig kontakt med människor både internt och externt inom organisationen. Du kommer mestadels att vara självgående i ditt arbete, men kommer att vara en del av ett team och komplettera varandra i såväl problemlösning och det dagliga arbetet.
Kvalifikationer
För att kvalificera för tjänsten tror vi att du har:
- En högskoleutbildning eller motsvarande kompetens/erfarenhet som bedöms som likvärdig,
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete,
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl engelska som svenska,
- En hög digital kompetens och en god vana vid administrativa datasystem.
Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och trivs med att arbeta i högt arbetstempo. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och självfallet engagerad i dina arbetsuppgifter. Vidare för att kvalificera för denna roll ser vi att du har en god social förmåga och är kommunikativ.
Villkor
Detta är en skyndsam rekryteringsprocess och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Låter detta intressant? Vänta inte med din ansökan!
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.