Administratör till spännande kund i Karlskrona

Administratör till spännande kund i Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på en av Karlskronas mest innovativa arbetsplatser? Är du dessutom en lagspelare med som trivs med administrativa arbetsuppgifter? Då är du den personen vi söker!

Just nu söker vi en inköpsassistent till en av våra kunder i Karlskrona. Kunden finns representerad globalt och jobbar kontinuerligt för att vara en attraktiv arbetsplats. Tillsammans kan vi erbjuda rätt person väldigt goda utvecklingsmöjligheter. Uppdraget är beräknat att fortgå tillsvidare.

Urvalet kommer ske löpande så vänta inet med att skicka in din ansökan.

Hur ser en arbetsdag ut?

Arbete är omväxlande och kräver en del intern och extern kontakt. Därför är det viktigt att du som person kan utrycka dig väl i både tal och skrift samt är en relationsbyggare. Kontakten sker till största del på svenska. Stor del av dagen spenderas vid skrivbordet omgiven av bra kollegor.

Du kommer bland annat att:

* Sköta administrativa inköpsuppgifter
* Placera ordrar/beställningar
* Leveransbevaka
* Hantera avvikelserapporter
* Hantera returer och reklamationer
* Ägna dig åt registervård

Vem är du?

Vi tror att rätt person är drivande och ansvarstagande i sin roll. Du bör ha ett helhetsperspektiv som bidrar till att processerna ständigt förbättras och du delar med dig av kunskaper till dina kollegor.
Vidare är det också viktigt att du trivs med att jobba självständigt så väl som i grupp. Vi ser gärna att du är hungrig på utveckling för att vilja avancera inom kundföretaget i framtiden.

Krav:

* Administrativ erfarenhet, minst 2 års
* Grundläggande förståelse för inköpsprocesser
* God kommunikativ förmåga

Meriterande:

* Logistikutbildning eller ekonomiutbildning

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på uppdrag hos våra kunder. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Jonathan Gärdh på e-post jonathan.gardh@manpower.se.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2021
  • Ansök senast: 6 maj 2021

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023