Administratör till spännande myndighet i Eskilstuna!

Administratör till spännande myndighet i Eskilstuna!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi en Administratör för längre konsultuppdrag hos spännande myndighet i Eskilstuna! Är det du? Uppdraget är på heltid och förväntas starta så snart som möjligt för att pågå under ett år. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Administratör arbetar du i huvudsak med elcertifikat som är ett ekonomiskt stöd för
producenter av förnybar el. I arbetsuppgifterna ingår diarieföring och registrering av alla typer av
ansökningar/anmälningar/förändringar gällande elcertifikat och ursprungsgarantier som inkommer via e-tjänster, post samt mejl. Du hanterar även ansökningar för erhållande av e-tjänst för elcertifikatsystemet för privatpersoner, ombud och företag.

Vidare kommer du ge stöd till handläggare samt intressenter som rör ovan nämnd hantering och du avslutar även digitala ärenden i ärendehanteringssystemet.

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Administratör behöver du uppfylla följande kompetenskrav:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som Administratör/Assistent eller liknande
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
• Kunna arbeta självständigt

Följande kompetens betraktas som meriterande för rollen:

• Erfarenhet från arbete inom offentlig verksamhet
• Erfarenhet av arbetat i dokument- och ärendehanteringssystem
• Erfarenhet av arbete med registratursfrågor
• Erfarenhet av kreditupplysningstjänst Creditsafe eller liknande

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024