Administratör till spännande projekt

Administratör till spännande projekt

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till ett långt uppdrag i Eskilstuna. Som administratör hos kund kommer du att arbeta inom ett projekt och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Är du serviceinriktad och har arbetat administrativt tidigare? Sök då denna spännande tjänst! 


Det är ett långt uppdrag där du får vara med i ett projekt och utvecklas. Arbetstiden är dagtid måndag till fredag. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
 
Du ansöker på www.randstad.se, senast  2023-09-10 . Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Andersson, sara.andersson@randstad.se. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansvarsområden
Som administratör kommer du att ansvara för receptionen hos kunden och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Du kommer att: 
Administrera besöksutrustning och boka rum 
Uppdatera personalinformation, projektinformation samt allmän information 
Administrera viss dokumentation samt inköp 
Posthantering 
Ta emot besökare 


Kvalifikationer
 Vi söker dig som har några års erfarenhet inom administration och kundservice. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Som person vill du lära dig något nytt, är nyfiken och är driven i arbetet. Du har lätt för att samarbeta och är serviceinriktad. Du har lätt för att arbeta i system. 



Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 28 augusti 2023
  • Ansök senast: 10 september 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024