Administratör till spännande uppdrag i Umeå

Administratör till spännande uppdrag i Umeå

Arbetsbeskrivning

Här är rollen för dig som trivs med att arbeta administrativt i en roll där du får driva ditt egna arbete framåt! Just nu söker vi dig som vill arbeta på deltid hos Hyresgästföreningen, till att börja med under två månader men med chans till förlängning. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker just nu dig med erfarenhet av arbete i Excel till vår kund Hyresgästföreningen i Umeå. Ditt uppdrag som administratör kommer att vara att överföra data till ett system - här kommer din förmåga att arbeta strukturerat och vara noggrann att komma till användning. Du kommer att ingå i ett team med andra personer som också arbetar med olika administrativa uppgifter. Du kommer att få en introduktion under de första dagarna med fokus på din specifika arbetsuppgift, för att du ska få bra förutsättningar att komma in i rollen.

Uppdraget startar 29:e september och du kommer att jobba deltid under två månader, med chans till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du att arbeta med dator som verktyg och stötta det administrativa teamet genom att föra över data mellan system. Arbetet utförs på Hyresgästföreningens kontor som är beläget i centrala Umeå och behöver utföras under kontorstider. Dina arbetsuppgifter kommer vara att:


* Överföra data från Excel till ett system
* Sortera data i systemet


VI SÖKER DIG SOM
- Har god datorvana samt goda kunskaper i Excel
- Kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift, då språket används i arbetet
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50%
- Har ett flexibelt schema

Det är meriterande om du har erfarenhet av administrativt arbete.

Övrig information


* Start: 29 september
* Omfattning: Deltid, cirka 50%
* Placering: Umeå


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Hyresgästföreningen arbetar för att skapa bättre och tryggare hem för alla i samhället, läs mer här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2022
  • Ansök senast: 12 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024