Administratör till SSP!

Administratör till SSP!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker Scandinavian Service Partner att utöka sitt team med en administratör till teamet som ansvarar för cost control och fakturahantering. Här får du möjligheten att arbeta i en problemlösande roll i en spännande och internationell miljö!

OM TJÄNSTEN
Scandinavian Service Partner (SSP) är en ledande operatör av restauranger, barer, caféer, food courts och butiker på allt från flygplatser och tågstationer, till arenor och eventanläggningar. Med fler än 600 anläggningar på olika resedestinationer i 36 länder, är hela 200 av dem i Norden. SSP har en portfölj med några av de mest kända varumärkena i landet som de driver under licens, exempelvis Starbucks och Burger King, men också deras egna märken såsom Craft n´ Draft, Upper Crust och Barino.

SSP genomgår ett omfattande och spännande projekt i form av ett systembyte till affärssystemet SAP. Detta medför en högre belastning för datateamet som ansvarar för cost control där du kommer att spela en betydande roll för att projektet ska fungera så bra som möjligt. Datateamet tillhör SSPs kommersiella enhet och består av ett sammansvetsat gäng om fem kollegor. I rollen som administratör kommer du att, tillsammans med teamet, ansvara för fakturahantering vilket passar dig som har ett problemlösande förhållningssätt och trivs med stora interna kontaktytor.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående som varar i ca tre månader.

Du erbjuds
- Att vara del av ett flexibelt företag utan tungrodda processer och långa beslutsvägar. Här är det en kort sträcka från idé till action!
- Arbete i en spännande miljö där det händer mycket
- Möjlighet till distansarbete i viss mån

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativt arbete, med fördel inom fakturahantering eller annan ekonomiadministration
- Har ett intresse för siffror
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av affärssystemet SAP

För att lyckas och trivas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande
- Ordningsam
- Stabil

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2024
  • Ansök senast: 29 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 november 2024

Junior Accountant - Student

Junior Accountant - Student

15 november 2024

15 november 2024