Administratör till S:t Persgatan 134

Administratör till S:t Persgatan 134

Arbetsbeskrivning

KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA
Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid.

Vilka är vi?

Vår administratör sedan många år tillbaka går nu i pension och vi står inför en spännande nystart och utformning av de administrativa tjänsterna och arbetsuppgifterna på enheten.

S:t Persgatan 134 är ett särskilt boende för äldre beläget i de centralaste delarna av Norrköping. Huset rymmer 90 lägenheter fördelat på fem våningar varav tre våningar som har inriktning demens.

Vårt uppdrag är att tillgodose brukarnas behov av stöd och omvårdnad samt skapa en för dem meningsfull vardag. 

Till det uppdraget är vi ett team med ca 100 engagerade undersköterskor och vårdbiträden som arbetar på våningarna närmast brukarna samt sjuksköterskor, fysioterapeut, arbetsterapeut, tre chefer och två administratörer.

Verksamheten är bemannad dygnet runt och våra medarbetare arbetar dag, kväll och natt.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör arbetar du nära chefer och medarbetare. Du förväntas vara enhets ansikte utåt och är kontakten på plats för besök, till exempel att ta emot en leverans, hjälpa någon som ska hämta en nyckel eller kanske en reparatör som behöver hänvisas till rätt lokal.

En större del av dina arbetsuppgifter består av bemanningsfrågor så som schemaläggning i Time Care Planering, löneadministration i lönesystemet Heroma och vikarieranskaffning via Timecare Pool samt hantera sjuk och friskanmälningar.

Du är också ansvarig för inköp och fakturahantering fakturasystemet Raindance. Andra arbetsuppgifter är till exempel tagg och nyckelhantering samt felanmälan.

Det här är du

Du har en gymnasieutbildning, gärna med administrativ inriktning. Administrativ vana är meriterande. Det är också meriterande om du behärskar vårt lönesystem Heroma, fakturasytemet Raindance samt Time Care och TES.

Du är flexibel och kan ändra ditt arbetssätt samt arbetsuppgifter utifrån verksamhetens behov. Arbetet kräver ett gott samarbete inom enheten och med externa utförare.

Du är en trygg och stabil person med intresse och förmåga att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar på ett lugnt och tillmötesgående sätt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och prioriterar och organiserar arbetet på ett effektivt sätt.

Välkommen med din ansökan! 

Information om tjänsten


Antal lediga tjänster: 1

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Tillträdesdatum: 1 maj eller enligt överenskommelse

Arbetstid: Dagtid, måndag-fredag

Sista ansökningsdatum: 13 februari 2023, rekrytering sker löpande

Kontakt: Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du enhetschef Ekrema Rebihic 011-15 50 84, Anna Eriksson 011-15 50 83 eller Sanela Selava 011-15 50 82.


Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.

När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norrköpings kommun
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 13 februari 2023

Postadress

Förvaltningshuset Rosen Trädgårdsgatan 21
NORRKÖPING, 60242

Liknande jobb