OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en duktig medarbetare på kontoret. Du ska vara mycket kunnig inom datorer, prata och skriva flytande svenska då du kommer att svara på växeltelefonen. Du kommer även att vara "rösten utåt" som ska kunna ge information på ett tydligt sätt. Därför är även Engelska och andra språkkunskaper meriterande.
Det är även önskvärt att du kan hantera ett affärssystem inom administration såsom Visma, Mamut el. liknande.
Arbetet innebär att man svarar på samtal, skickar offert, utformar information, schemalägger uppdrag etc.
Arbetet kommer att vara på deltid/heltid. Deltid innebär mint 4 timmar per dag må-fre. Möjlighet till heltidsanställning finns.
Vi värdesätter om du är kunnig inom ekonomi, är snabb och flexibel samt är duktig på säljande och informativa telefonsamtal.
Observera att vi endast tar emot mail och kan varken svara på telefon eller ta emot besök.