OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sofiero hemtjänst är ett relativt ny uppstartat företag men som innehar många års erfarenheter av lokalvård. Vi utför städtjänster i privata hem men också i kontor och lokaler, vi tar kvalitén på vårt arbete på största allvar och kunden är det viktigaste vi har.
Vi söker nu en administratör på deltid till vårt kontor som är beläget i Helsingborg!
Vi ser gärna att du som söker har en relevant utbildning och gärna en högskoleutbildning samt erfarenhet av att arbeta med denna typen av arbete.
Som administratör på Sofiero hemtjänst kommer du få arbeta med upphandlingar, skriva offerter till potentiella och befintliga kunder, ansöka om RUT på skatteverket, skriva fakturor, rekrytera personal samt hantera löner och kundkontakter med mera.
Om detta låter intressant för dig så tveka inte att skicka iväg ett mejl med ett personligt brev samt ditt CV!
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare