Administratör till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Perido Skills söker en person som vill arbeta halvtid som administratör hos en statlig myndighet belägen i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta på myndighetens HR-avdelning och där kommer du bland annat att administrera ledningsmöten, ta fram avtal, skriva beställningar, sammanställa ekonomiska rapporter, boka konferenser samt sammanställa och grafiskt utforma nyhetsbrev. Kravprofil - Treårig gymnasieutbildning - Erfarenhet av liknande arbete är meriterande - Goda datakunskaper, framförallt i officeprogrammen: Word, Excel, PowerPoint och Outlook - Har du kunskaper i andra språk såsom tyska, franska och/eller spanska så är det meriterande - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en noggrann och ordningsam person som gärna arbetar självständigt. Du är social och duktig på att uttrycka dig framförallt i skrift.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 6 maj 2008
  • Ansök senast: 5 juni 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Två amanuenser i maskinteknik

Två amanuenser i maskinteknik

18 november 2024

18 november 2024

18 november 2024