Administratör till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Är du en person som tycker det är kul att arbeta med många olika uppgifter parallellt? Trivs du med att hjälpa andra och tycker det är kul att administrera? Då kan du vara den person vi söker! Perido söker nu en person som ska arbeta som administratör vid en statlig myndighet i Stockholm. I din roll kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ge support till chefer och medarbetare i officepaketet. Du kommer ha hand om olika administrativa sysslor inom ekonomi, IT- och personalfrågor och mötesadministration. Dessutom kommer du ta hand om annan administration så som uppdatering av listor, utskick, schemaläggning och ta hand om externa kontakter både på svenska och engelska. Kravprofil - Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet. - Gymnasieutbildning. - Tidigare erfarenhet från liknande arbete. - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska. - Erfarenhet av ekonomiadministration och dokumenthanteringssystem meriterande. Som person tycker du det är kul att arbeta med många olika arbetsuppgifter parallellt. Du tycker om att ta egna initiativ och att ge god service.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 januari 2010
  • Ansök senast: 10 februari 2010

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb