OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Administratör tillhör du avdelningen Verksamhetsservice hos en statlig myndighet beläget i Stockholm.
Verksamhetsservice arbetar med att bl.a. bemanna reception, hantera ut- och inkommande post och paket och se till att drift och underhåll av lokalerna sköts och optimeras på bästa sätt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Vara en trevlig och professionell representant för Verksamhetsservice i bemötande med kunder och besökare.
• Ta hand om ut- och inskrivningar i Visit (besökssystem), sekretessblanketter osv
• Ansvara för receptionstelefonen
• Löpande kontroll av Serviceportalen (ärendehanteringssystemet) samt mejlkorgen från leverantörer
• Ansvara för eventuella akuta informationsutskick till huset samt hantering av post och REK
• Ansvara för kontroll och rondering av semiexterna konferensavdelningen
• Hantera Inlevererar av varor
• Hantering av tillfälliga tjänstekort
• Hantera bokning och utlämning av bilar
• Sköta skrivare, toner och papper
• Torka whiteboardtavlor vid behov, fylla på pennor etc.
• Dialog med lokalvårdspersonal
Krav för tjänsten
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Den här tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet från en liknande roll och tycker om att leverera service på hög nivå. Du har en bra samarbetsförmåga, är lösningsorienterad, flexibel och van att arbeta i högt tempo.
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt och planeras att pågå i fem månader med möjlighet till i ytterligare 3 månader. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och urval sker löpande.
Sista dag att ansöka är den 15 september 2023.
För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Anki Arnquist via Adecco växel 010 – 173 73 00 eller anki.arnquist@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Receptionist Assistent, Office Manager, Statlig myndighet, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147