OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en sån där person som mår bra av att få skapa struktur och ordning och som med lätthet löser administrativa utmaningar? Trivs du i en självständig roll där du tar ansvar för ditt eget arbete? Då kan det här vara ett uppdrag för dig!
Beskrivning
Perido söker en administratör för ett konsultuppdrag hos vår kund, en viktig myndighet som sysselsätter flera tusen personer över hela landet. Den här tjänsten är placerad i centrala Nässjö.
Till denna tjänst söker vi dig som trivs i en roll där noggrannhet och struktur är a och o. Ditt huvudfokus ligger på att arbeta med myndighetens administrativa uppgifter och gå igenom arkivet för att kontrollera att allt är korrekt. I detta ingår bland annat planera och samordna, formulera brev, protokoll och ta egna beslut utifrån olika handlingsalternativ.
Vi tror att du som söker det här uppdraget är noggrann och bra på att skapa ordning och reda. Om du dessutom ser dig själv som en självgående och initiativtagande person som har lätt för att samarbeta är det här uppdraget för dig! Varmt välkommen med din ansökan.
Kravprofil
-Gymnasial utbildning
-Minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
-Goda datorkunskaper o kontorsstödprogramvara
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
-B-körkort
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag, Heltid. Tillträde 25 maj 2015 tom december 2015.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 11822PP i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
11822PP
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se