Administratör till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Presentation

Nu söker vi en Administratör för ett spännande uppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget beräknas påbörja i mitten av juni och förväntas pågå året ut, med möjlighet till förlängning.

Urval och intervjuer sker löpande så sök redan idag!

Arbetsuppgifter

I din roll som administratör kommer du ha många varierade arbetsuppgifter såsom:
- Administration av diverse dokument
- Beställning av material
- Bokning av lokaerl, möten och konferenser
- Skriva protokoll och lägga in dagordningar
- Hämta och skicka post

Arbetet innebär också avlastning och samarbete med övriga adminstratörer på avdelningen.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning samt minst 1 års erfarenhet från liknande arbete. Vi ser att du sen tidigare har för vana att jobba i kontorsstödsprogramvara samt att du talar och skriver engelska och svenska obehindrat.

Som person är du kommunikativ och serviceinriktad i ditt sätt att vara. Vidare bör du ha en god planeringsförmåga, vara stresstålig samt kunna hantera att ha många bollar i luften.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Persson

Amanda Hedqvist

Amanda Hedqvist
0720742005
Amanda Hedqvist

Lena Persson

Amanda Hedqvist
026541543
Lena Persson
026541547
Lena Persson
026-541547
Amanda Hedqvist
072 074 20 05
Lena Persson
026 54 15 47

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Gävle AB Gävle
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 20 maj 2015

Besöksadress

Nygatan 34, Gävle
None

Postadress

Nygatan 34
Gävle, 80311

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024