Administratör till statlig myndighet i Norrköping

Administratör till statlig myndighet i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du administrativ erfarenhet och vill skaffa dig meriterande erfarenheter inom statlig myndighet i sommar? Just nu söker vi administratörer för uppdrag hos statlig myndighet i Norrköping! 


Som administratör kommer du arbeta med registrering och expediering av handlingar och akter samt posthantering. Det kommer även ingå hantering av dossier och allmänna kontorsgöromål. Detta arbetet kräver hög stresstålighet, god kommunikativ förmåga och att man kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Låter det som du? Sök tjänsten idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer arbeta med: 


registrering och expediering av handlingar och akter. 
posthantering. 
hantering av dossier och allmänna kontorsgöromål. 


Arbetstider
Heltid, vardagar 08:00 – 16:27
Uppdrag mellan: 2021-06-01 – 2021-09-01

Kvalifikationer
Till uppdraget som administratör söker vi dig som har: 


• gymnasium eller likvärdig utbildning 
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande administrativt arbete 
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt 
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
• goda kunskaper i engelska avseende tal och skrift


Arbetet kräver hög stresstålighet, god kommunikativ förmåga och att man kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska.



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande administrativt arbete.

Ansökan
2021-05-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 8 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2021
  • Ansök senast: 12 maj 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024