OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkade bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.
Novare Koncernen är ett av sveriges ledande HR Service företag som genomför årligen ca 600 rekryteringar per år samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.
Vill du arbete brett inom administration? Har du ett öga för detaljer och en känsla för helheten? Då har vi ett stimulerande uppdrag för dig! Just nu söker vi en kommunikativ och samordnande administratör till en av våra stora myndigheter i Stockholm.
För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!
Om uppdraget
Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Genom bland annat detta uppdrag har du nu möjlighet att bidra med kunskap och engagemang till den aktuella myndigheten i stort. Du kommer att vara en nyckelperson inom administration kopplat till området för förvaltning och utveckling av regelverk inom ett större projekt. Du kommer även att sköta hantering, sammanställning och presentation av data till enhetens övriga projekt. Det är helt enkelt ett brett arbete inom verksamheten vilket gör att du också kommer att kunna vara behjälplig för enhetens övriga projekt.
Exempel på övergripande arbetsuppgifter
• Biträda vid planering och samordning av aktiviteter, tid och resurser (dokumentera).
• Följa upp arbetets framdrift och läge (sammanställa).
• Biträda vid uppdatering av regelverket, allt från redigering i databas och korrektur till kritisk analys av formuleringar och innehåll, kontroll av sakuppgifter och andra stödinsatser i utvecklingen av kraven.
• Stötta ansvarig och specialister med att driva arbetet framåt.
• Hålla alla involverade parter uppdaterade i arbetet.
• Hålla i avstämningsmöten.
Krav för tjänsten
• Gymnasieutbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Minst tre års (36 månaders) arbetslivserfarenhet som administra-tör/assistent
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
• Kunskap och erfarenhet av att arbeta i Sharepoint
Meriterande krav för tjänsten
Minst 100 timmars erfarenhet som aktiv användare av Doors eller annan likvärdig kravdatabas
Uppdragsperiod och omfattning
Uppdragets omfattning uppskattas till ca 50% av en heltidstjänst och pågår från och med 2021-11-15 eller snarast efter kontraktstecknande och pågår till och med 2022-12-31, med möjlighet till förlängning.
Ansökan
Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Du är varmt välkommen!
Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Sofia Wänblad på 076 336 12 86.
Hoppas vi ses!
Som konsult hos oss
Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Karriärrådgivning, tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling. Intervjuträning inför nya möjliga uppdrag. Tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.