Administratör till statlig myndighet i Umeå

Administratör till statlig myndighet i Umeå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en administratör till en statlig myndighet i Umeå med start så snart som möjligt och fram till 18 juni 2020 med möjlighet till förlängning.


Vi tillämpar ett löpande urval i denna rekryteringsprocess så ansök redan idag!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
De huvudsakliga arbetsuppgifterna består i att vara ett administrativt stöd till kollegor genom att hjälpa till med expediering av handlingar, scanning, kopiering med mera.


Andra arbetsuppgifter kan förekomma och arbetet kan komma att ändras under uppdragets gång.

Arbetstider
ort: Umeå.


omfattning: Heltid med start omgående. Anställningen är tidsbegränsad t.om 2020-06-18 med möjligheter till förlängning.

Kvalifikationer
Vi söker en dig som har:


Relevant utbildning, lägst gymnasieexamen
Aktuell erfarenhet inom administration
Goda kunskaper i svenska språket muntligt såväl som skriftligt samt förmåga att kommunicera på ett tydligt och förtroendegivande sätt
God IT och datorvana

Som person är du serviceinriktad, noggrann, effektiv och ha god förmåga att strukturera upp ditt arbete. Du behöver också ha förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter, kunna arbeta självständigt och ha en god samarbetsförmåga. 

Meriterande:
Erfarenhet av diarieföring i moderna dokument- och ärendehanteringssystem
Erfarenhet av administrativt arbete vid statlig myndighet


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-04-14, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Ida Fågelqvist, konsultchef, ida.fagelqvist@randstad.se eller Kristina Karlsson, konsultchef, kristina.karlsson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2020
  • Ansök senast: 14 april 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024