Administratör till statlig myndighet i Vänersborg

Administratör till statlig myndighet i Vänersborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse av att arbeta med digital arkivering och diarieföring. Trivs du med ordning och reda? Gillar du vara spindeln i nätet? Har du tidigare arbetat administrativt? Är du intresserad av natur? Då har vi ett jobb för dig!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Du har flera kontaktytor där uppgifter som att uppdatera databas, registrering i datasystem är vanligt förekommande. Du kommer att arbeta med digital arkivering och diarieföring.



Arbetstider
Heltid, tidsbegränsad



Kvalifikationer
Krav:
- gymnasium eller likvärdig utbildning
- minst tre 3 års arbetslivserfarenhet som administratör
 - goda kunskaper i MS Office eller liknande program

Meriterande: 
Kunskap/erfarenhet i GIS


Som person ser vi gärna att du är noggrann och strukturerad, också att du trivs att arbeta digitalt.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Ansök endast via länk snarast eller t.o.m. 2020-09-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
 
För information: Petter Digneus, konsultchef, petter.digneus@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2020
  • Ansök senast: 25 september 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024