OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör/registrerare till statligt verk Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta som registrerare och administratör.I dina arbetsuppgifter kommer bla ingå: -Postregistrering -Lägga upp skuldsaneringsakter -Skicka påminnelser -Registrera ansökningar (bla fodringsanmälningar och skuldsanering) -Vara jurister behjälpliga med administrativt stöd i form av utskick kopiering och utskick av olika beslut Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid med omgående start under två månader. Kompetenskrav: Vi söker dig med relevant arbetslivserfarenhet av administration och registrering.Du har med fördel tidigare erfarenhet av att ha arbetat statligt. Personliga egenskaper: Vi söker dig som trivs med att arbeta noggrant och självständigt.Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Intresserad?Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan.Vi behandlar ansökningar löpande. Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.