OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett genuint intresse för hållbar utveckling? Och tidigare erfarenhet från kundservice eller liknande och är serviceinriktad? Då kan tjänsten som administratör hos vår kund Stena Recycling vara någonting för dig!
Anläggningen där du kommer att jobba ligger i Veddesta där Stena främst tar hand om industriellt avfall såsom järn, metall, farligt avfall, och alternativa råvaror. Du blir en del av ett team på 10 kollegor. De ger uttjänta produkter nytt liv genom att se till att värdefulla material kan komma till användning igen.
Stena är stolta över sin anläggning, som de tillsammans har varit med och byggt upp till vad den är idag, där säkerhet och en god arbetsmiljö alltid kommer i första rummet. Varmt välkommen till ett riktigt bra gäng, som ställer upp för varandra och har roligt tillsammans.
Om rollen
Som Administratör är dina huvuduppgifter att ge support till deras kunder, ta hand om deras önskemål och beställningar samt hantera och säkerställa transaktioner i systemen. Du väger in och ut lastbilar samt hanterar ekonomiska underlag för in- och utbetalningar för att säkra ett korrekt bokslut.
För att trivas hos Stena Recycling är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då de befinner sig i ständig utveckling. Alla är lagspelare och problemlösare som hjälps åt. Genom att vara en glädjespridare bidrar du till en god arbetsmiljö.
Din bakgrund
Arbetslivserfarenhet från kundservice eller motsvarande
Intresse för hållbar återvinning
Erfarenhet av att arbeta i digitala affärssystem
God kunskap i Office-paketet
Viktiga egenskaper för att trivas och utvecklas hos oss: Serviceorienterad, förmåga att utgå från den interna och externa kundens perspektiv
Drivs av att ta ägarskap och driva frågor både på egen hand och med hjälp av andra
God förmåga att prioritera
Här har du alla möjligheter att vara med att påverka och utvecklas inom områden som intresserar dig. Ta chansen att vara med om en spännande resa, som börjar här i Veddesta.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunden. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!
Övrig information
Omfattning: Heltid, måndag – torsdag 07.00-16:15 fredagar 07:00-15:00
Anställningsform: Visstid 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden
Tillträde: Omgående
Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!