Administratör till Stockholm!

Administratör till Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Självgående och noggrann administratör med systemintresse till Svensk Elstandard i Stockholm!

Är du en prestigelös administratör som älskar administrativa arbetsuppgifter? SEK Svensk Elstandard är en ideell organisation som drivs utan vinstintresse och som är utsedd av regeringen att ansvara för all standardisering inom det elektrotekniska området i Sverige. Låter detta som någonting för dig? Varmt välkommen att läsa mer och skicka in din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Du kommer att få en gedigen genomgång av befintliga arbetsuppgifter och under en övergångsperiod gå parallellt med deras nuvarande ansvariga. Du kommer därefter även att få hjälp av en mentor för att på sikt kunna arbeta självständigt och ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter. SEK Svensk Elstandard är en stabil organisation som är mån om sin personal. Det är ett litet och sammansvetsat team vilket också innebär att arbetsuppgifterna kommer att variera både högt och lågt beroende på vad som händer inom organisationen.

Du erbjuds en marknadsmässig lön, med ett gediget förmånspaket där du har tillgång till friskvårdsbidrag, massage, sex veckor semester samt ATF-dagar.

Dina arbetsuppgifter

I den här tjänsten kommer du arbeta självständigt i en roll som administratör/dokumentregistrerare.

Du kommer bland annat att:

• Vara systemansvarig för CRM-systemet Lime
• Korrekturläsa dokument
• Hämta information och dokument från samarbetsorganisationer utomlands
• Vara involverad i processer kring förändringsarbete inom IT-området

Värt att veta

Kontoret ligger i Kista, ett stenkast från Kista galleria. Du kommer arbeta heltid, främst på kontoret men med möjlighet att arbeta hemifrån vid behov. Organisationen består i dagsläget av 13 medarbetare.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader och för rätt person finns det möjlighet att bli överrekryterad vid uppdragets slut. Tänkt tillträde är omgående eller så fort rätt person kan vara på plats.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration. Vidare talar och skriver du såväl svenska som engelska obehindrat. Som person är du strukturerad och noggrann. Du har god prioriteringsförmåga samt gillar att arbeta efter deadlines.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2022
  • Ansök senast: 1 januari 2023

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024