OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi dig som är erfaren administratör! Har du dessutom kunskaper inom fakturahantering och är serviceinriktad? Då kan detta vara något för dig.
Om Stockholm Exergi
Stockholm Exergi är stockholmarnas energibolag. Dygnet runt, året om, tryggar dem den växande Stockholmsregionens tillgång till värme, kyla, el samt hantering av avfallstjänster. Idag är fler än 800 000 stockholmare och drygt 400 sjukhus, datahallar och andra verksamheter anslutna till fjärrvärmenätet, kopplat till deras värme- och kraftvärmeanläggningar från Högdalen i söder till Brista i norr. Med gemensam kraft driver dem Stockholm framåt med potential att bli världens första klimatpositiva huvudstad.
Uppdragsbeskrivning
Som administratör, fakturaspecialist, kommer du arbeta operativt inom enheten Försäljning inom avdelningen Eftermarknad och Service. Rollen ska genomföra ägarbyten samt identifiera förbättringar inom den processen. Rollen innebär även till stor del att hantera fakturering, innebärandes att vara behjälplig i hantering av fakturering av samtliga produkter, tjänster och tillval så att dessa sker i tid. Även att agera second linesupport i frågor rörande faktura.
Kravspecifikation:
Obligatorisk kompetens och erfarenhet
Gymnasial utbildning eller annan utbildning i kombination med för rollen relevant erfarenhet
Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter
God kommunikativ förmåga och kan utrycka sig väl i tal och skrift på svenska
Meriterande kompetens och erfarenhet
Erfarenhet av arbete inom energibranschen
Kunskaper inom fakturahantering
Önskemål om personliga egenskaper
Initiativtagande
Kvalitetsmedveten
Muntlig kommunikation
Samarbetsförmåga
Serviceinriktad
Uppdragsperiod: 02-sep-2024 - 31-mar-2025
Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka
Placering: Stockholm
AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-586 93 11