Administratör till Stockholms Hamnar!

Administratör till Stockholms Hamnar!

Arbetsbeskrivning

Nu söker Stockholms Hamnar en administratör till inköpsenheten. Kontoret ligger i Frihamnen i Stockholm med utsikt över Lilla Värtan och Lidingö. Har du erfarenhet av att administrativa arbetsuppgifter? Har du tidigare arbetat i Agresso? Då kan du vara den vi söker!

Konsultuppdraget är på heltid och sträcker sig från 1 november -22 till 1 december -23 med möjlighet till förlängning. Möjlighet till distansarbete finns. Är du intresserad? Välkommen att skicka in din ansökan!


Om tjänsten

Som administratör på Stockholms Hamnar kommer du att stötta inköpsenheten i det dagliga arbetet. Du kommer att stötta enheten i orderläggning i Agresso och e-Avrop men också andra administrativa arbetsuppgifter, såsom enklare upphandlingsärenden och framtagning av statistik. Du kommer att arbeta nära dina kollegor, rollen är således väldigt social.


Vem är du?
Vi ser att du som söker tjänsten har minst gymnasieexamen samt erfarenhet av att arbeta administrativt. Du har också erfarenhet av att arbeta i Agresso och MS Office, främst Excel. Meriterande är om du har erfarenhet av e-Avrop och/eller erfarenhet av enklare upphandling.


About the organisation
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Urval och intervjuer sker löpande så du är välkommen med din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 29 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024