OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Jobbat inom administration och gillar kontakt med andra människor?
Vi söker nu en person som skall beställa och hantera prototyper för projektvagnar inom företaget.
Prototypanskaffning är att anskaffa artiklar som ännu ej är redo för serieleveranser. Detta innebär material som ännu inte finns i bolagets ordinarie struktur utan köps in utanför den vanliga seriekontraktsprocess.
Jobbet omfattar mycket kommunikation mellan projektledare, produktutveckling, inköp och logistik/materialstyrning för att få fram material i tid till C- och P-byggnationer.
Jobbet kommer även att innehålla beredning av material som skall introduceras i produktion (DCN-beredning)
I arbetet ingår även bla. kontakt med leverantörer, leveransbevakning, transportbokningar, lägga order till inköp.
Som person gillar du att samarbeta med andra. Du har ett driv och van att ha igång flera projekt samtidigt. Du har god datorvana och sätter dig lätt in i nya system.
Sista ansökningsdag 2022-10-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Dejan Livancic. Dejan.Livancic@randstad.se
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
- Planera prototypbeställningar tillsammans med projektledare och Produktutveckling
- Lägga order till inköp
- Direktkontakt med leverantörer
- Leveransbevaka mot leverantörer
- Kommunicera med berörda, gällande leveranstider
- Boka transporter
Kvalifikationer
· Du har god samarbetsförmåga och förmåga att arbeta proaktivt
· Du har ett driv och lösningsförmåga
· Du kan hålla många "bollar" i luften samtidigt och prioritera
· Du har förmåga att koordinera aktiviteter och kommunicera
· Du har god förmåga att förstå och hantera olika IT-system
· Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
· Duktig i Excel
Ansökan
Sista ansökningsdag 2022-10-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Dejan Livancic. Dejan.Livancic@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044