Administratör till stort internationellt bolag i Älmhult!

Administratör till stort internationellt bolag i Älmhult!

Arbetsbeskrivning

Har du administrativ erfarenhet och en förmåga att arbeta självgående? Nu har du chansen att bli en del av ett världsledande bolag där du får möjligheten att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Som administratör på 50 % kommer du både stödja chefer och supportera diverse funktioner inom verksamheten för att skapa de bästa möjliga förutsättningar. Låter detta som något för dig? Ta chansen att söka tjänsten idag då vi går igenom urvalet löpande!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för kunds räkning en business administratör på 50 % som kan stötta upp i bolagets olika business areas och supportfunktioner. Som business administratör kommer du ingå i ett härligt team på 13 kollegor men samtidigit jobba självständigt inom din business area. Därför söker vi en person med skinn på näsan som kan axla en bred roll. I din roll som administratör kommer du bland annat samarbeta med olika chefer, stötta upp vid stora möten och evenemang, supportera vid nyanställningar, ordna med telefoner, ID-kort med mera. Vidare kommer du även att få supportera arbetat med att ta fram nya kontrakt samt sköta kommunikation med leverantörer.



Du erbjuds


* Initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till förlängning om båda parter är nöjda med samarbetet. Det här är ett perfekt tillfälle för dig att få in en fot på ett stort internationellt företag!
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativt arbete
- Har en god systemvana
- Är obehindrad i svenska och engelska i båda tal och skrift
- Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll i ett internationellt bolag

Stor vikt i denna process kommer att läggas vid din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är:


* Självgående
* Flexibel
* Har en god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 50 %. Initialt ett konsultkontrakt på 6 månader med goda chanser till förlängning så länge både parter är nöjda med samarbetet.
* Placering: Möjlighet att arbeta på distans så länge du kan ta dig in till kontoret i Älmhult 2-3 dagar i veckan.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2022
  • Ansök senast: 17 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024