OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du administrativ erfarenhet och en förmåga att arbeta självgående? Nu har du chansen att bli en del av ett världsledande bolag där du får möjligheten att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. I rollen som administratör kommer du arbeta operativt och ta mycker ansvar där flexibilitet är A och O. Låter detta som något för dig? Ta chansen att söka tjänsten idag då vi går igenom urvalet löpande!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för kunds räkning en administratör som kan stötta upp i det operativa arbetet hos verksamhetens planerare. I rollen som administratör kommer du ta mycket ansvar och för att trivas behöver du kunna axla en roll där saker och ting snabbt kan förändras. Du kommer exempelvis arbeta med att säkra systemuppdateringar, följa upp avvikelser och identifiera obalanser i lager. Du kommer analysera data och förbereda tillgänglighetsrapporter. Det blir därför viktigt att du besitter en analytisk förmåga, samt en förmåga att arbeta mot deadlines och fasta tidsplaner.
Rollen som operativ administratör är en ny roll, vilket innebär att du kommer få vara med och utveckla tjänsten. Du kommer ingå i ett härligt team på cirka 10 planerare där din stöttning i det operativa arbetet kommer prägla rollen. Att arbeta hands on, ha god kommunikation och flexibilitet kommer vara A och O.
#
#
Du erbjuds
* Initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till förlängning om båda parter är nöjda med samarbetet. Det här är ett perfekt tillfälle för dig att få in en fot på ett stort internationellt företag!
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av administrativt arbete
* Har en god systemvana
* Är obehindrad i svenska och engelska i båda tal och skrift
* Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll i ett internationellt bolag
Stor vikt i denna process kommer att läggas vid din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är:
* Självgående
* Flexibel
* Har en god samarbetsförmåga
#
Övrig information
* Start: omgående
* Omfattning: 08:00-17:00. Initialt ett konsultkontrakt på 6 månader med goda chanser till förlängning så länge både parter är nöjda med samarbetet.
* Placering: Älmhult - möjlighet till distansarbete finns men som utgångspunkt ska du ha möjlighet att ta dig in till Älmhult
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231