OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskriver du dig som handlingskraftig, nyfiken och noggrann? Då kan du vara vår kunds nya administratör! I rollen får du stora utvecklingsmöjligheter på nordens ledande leverantör av it-infrastruktur.
Vår kund finns i sju länder i Norden och Baltikum och är den näst största it-infrastrukturleverantören i Europa. I Sverige är dem 2 500 medarbetare på ett trettiotal orter. Genom deras expertis hjälper de sina kunder att utforma, implementera, driva och underhålla den it-infrastruktur som deras verksamhet behöver.
I rollen som administratör kommer du ansvara för faktureringen för två av företagets kunder. Administration och kontering kommer att ingå i rollen, såväl som kontakt med kunder, underleverantörer samt kollegor. Rollen kommer att utvecklas över tid vilket innebär att det kommer finnas utrymme att ta sig an andra arbetsuppgifter. Vi ser därför att du är nyfiken som person och vill delta i utvecklingen och förenklingen av processer och rutiner.
Hos vår kund blir du en del av ett värderingsstyrt bolag med en stark företagskultur där framåtanda, humor och kamratskap är helt naturligt.
Din profil:
Störst vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. För att lyckas i rollen är du handlingskraftig, stresstålig och orädd att ta dig an utmaningar. Du är noggrann i ditt arbetssätt och vi ser gärna att du har arbetat i en administrativ och/eller kundnära roll tidigare. Vidare är du även nyfiken på att lära dig, passionerad i det du gör och bidrar med positivitet.
Du kommer arbeta på huvudkontoret i Kista med arbetstider kl. 08-17 måndag-fredag. Tjänsten beräknas starta omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Låter tjänsten som något för dig? Tveka inte på att ansöka redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.