Administratör till Strukton Rail!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en administratör för ett uppdrag med start omgående. Företaget är i en samhällsviktig bransch som jobbar med drift och underhåll. Företaget bygger och underhåller spårväg, järnväg och tunnelbana. Som administratör inom felavhjälpning är du del av ett team som består av projektledare, tekniker, arbetsledare och administratörer. De söker nu en medarbetare som vill komma in och avlasta med administration kopplat till bland annat felavhjälpning.

Uppdraget är ett konsultuppdrag där man blir anställd som konsult hos oss på Wrknest och arbetar på plats hos kund. Uppdraget är på 6-12 månader (6 månader i taget) med goda chanser till förlängning eller överrekrytering.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som administratör med kommer du ha en viktig roll på företaget med fokus på felavhjälpning. Din roll kommer vara varierande och både innefatta skapande och hantering av felanmälningar, mötesprotokoll, fakturering, månadsrapporter och powerpoint presentationer.

Rollen innebär att ha övergripande koll i trafikförvaltningen system för att ta emot information kring järnvägsfelen. När ett fel har uppkommit på deras järnvägar så kommer man ta emot felet och kommunicera det till rätt tekniker via telefon och mejl som sedan åker ut och löser problemet. I vissa ärenden kommer man även fakturera i Navision för felärendet.

Vi söker dig som har

- Erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter

- Flytande språkkunskaper i svenska och engelska

- Goda kunskaper inom officepaketet

- Erfarenhet av någon form av affärssystem

Vi ser det som meriterande

- Om man har erfarenhet av Navision sedan tidigare

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är noggrann, strukturerad och självgående. Som person är du även ansvarstagande i ditt arbete och kommunikativ i din kontakt med kollegor.

Övrig information

Start: Omgående

Plats: Tomteboda, Stockholm

Omfattning: Heltid, 100% (40 h/v)

Anställningsform: Konsult 6-12 mån med chans till överrekrytering.

Arbetstider: 7:00-15:30

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller (https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fsri.se%2Ffaq-kandidat-bakgrundskontroll%2F&data=04%7C01%7CJenny.Heinegren%40wastbygg.se%7C36914b3b26194174461d08d972b6f80a%7C2df0c42b4ad64989b2f9506e0cc9ac4c%7C0%7C0%7C637666952455186889%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=B58tX%2BcZI6xe2%2Bh%2BxL1oyAdraqcNfEsNb7U64j5hRf8%3D&reserved=0).

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 23 juli 2023

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024