Administratör till Strukton Rail

Administratör till Strukton Rail

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Om du är en erfaren Administratör med vana av kundsupport är detta en tjänst för dig!

Strukton Rail AB är en av Sveriges största privata järnvägsentreprenörer. Vi bidrar till en hållbar framtid genom att både bygga ny järnväg och underhålla den vi redan har. Strukton Rail AB har ca 950 medarbetare och är verksamma i Sverige och i våra skandinaviska grannländer. Vi erbjuder alltifrån enskilda insatser till helhetsentreprenader för järnväg och har full kompetens inom BEST-teknikerna (Bana, El, Signal och Tele).

Strukton Rail i Region Syd är inne i en expansiv fas med många nya kontrakt och behöver därför stärka upp Teamet i Eslöv. Vi på Uniflex hjälper därför Strukton med att hitta en ny Administratör. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Du blir anställd av Uniflex och uthyrd till Strukton Rail med goda möjligheter att längre fram bli direktanställd hos Strukton Rail.

Dina arbete kommer att bestå av diverse uppgifter inom administration och support. Du kommer att vara "Spindeln i nätet" genom att supporta både Struktons beställare samt egna avdelningar. Dessa uppgifter kommer bland annat att vara:
- Distribuera och arkivera arbetsordrar
- Medverka vid möten med beställare såsom Trafikverket, Hamnar och Kommuner
- Ta emot och hantera ärenden från beställare/kunder

Arbetstiderna är måndag-fredag 7-15.30. (Övertid förekommer vid behov) och arbetsort är Eslöv.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen måste du ha dessa erfarenheter och kompetenser:
- Minst två års erfarenhet i en administrativ roll
- Vana att jobba med support internt och externt
- Goda kunskaper i Office
- Allmänt god datorvana och lätt för att lära dig nya system
- God svenska i tal och skrift

Som person är du strukturerad, kommunikativ och bra på att planera ditt arbete. Du har god samarbetsförmåga och tycker om att hantera många kontakter i ditt arbete. Det är viktigt att du är flexibel och kan ställa om ditt arbete när det uppstår akuta situationer. Därför är det också viktigt att du i de fall det behövs kan arbeta utöver de ordinarie tiderna.

Vi håller intervjuer löpande. Välkommen in med din ansökan redan idag!


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024