Administratör till Styrmannen Företagscenter

Arbetsbeskrivning

Styrmannen Företagscenter har i dag ett 20-tal hyrestjänster. På Styrmannens Företagscenter är ett vänligt bemötande den grund på vilken vi bygger en atmosfär som skall locka till inspiration och kreativitet. Vårt mål är att tillsammans med dig som kund skapa förutsättningar för att ditt möte ska bli så framgångsrikt som möjligt. www.styrmannen.se  Syrmannen Företagscenter har ett systerföretag, Life Academy. Life Academy jobbar med att bidra till en hållbar utveckling i världen genom att erbjuda möjligheter till lärande. Företagets strategi är att få människor att utbyta erfarenheter och kunskap för att lära sig för en hållbar utveckling. Som ett exempel har LIFE Academy fått i uppdrag av Sida (svenska för internationellt utvecklingssamarbete) för att genomföra ett antal internationella utbildningar på olika aspekter på hållbar utveckling. www.life.se

Som administratör kommer du främst att arbeta mot Styrmannens Företagscenter men du kommer även vara behjälplig inom Life Academy. Du kommer ansvara för driften av företagscentret samt för arbetsledning av en person.

Arbetsuppgifter:

• Sköta inköp till Styrmannens företagscenter
• Ansvara för hyresgästernas nycklar, inredning, internetförbindelse osv
• Ansvara för skrivare, kopiator och portomaskin
• Ansvara för att allt fungerar och i caféterian
• Ta emot gäster och svara i telefon
• Ansvara för att det är ordning och reda i förråden
• Assistera Life Academy vid exempelvis kurser
• Ansvara för och fördela arbetsuppgifter till den person som du kommer att arbetsleda samt vara ytterst ansvarig för att arbetsuppgifterna sköts


Vi söker dig som har:

• Erfarenhet av administrativt arbete, meriterade om du har erfarenhet av fakturahantering
• Arbetat i liknade roll och som har erfarenhet av serviceyrket
• Meriterade om du har någon form av arbetsledarerfarenhet
• God datavana
• Som person är du serviceinriktad, pålitlig och positiv. Du tycker om ordning och reda och har en förmåga av att kunna prioritera. Du är en problemlösare som kan hålla huvudet "kallt" i stressiga situationer.


Tjänsten är en bemanning via Qtym. Tjänstgöringsgraden är på 50%, kan eventuellt bli 75%.
Längden för uppdraget är 3 månader med chans till förlängning.

Start: Upplärning 28/7 – 1/8, därefter start den 25 augusti.

Arbetsort är Karlstad.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Davidsson, Qtym, tfn 072-5141822 sara.davidsson@qtym.se. Du söker tjänsten via vår hemsida, www.qtym.se.

Ansökningar behandlas löpande, dock senast den 6 juli vill vi ha din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QTYM AB Karlstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid -
  • Publicerat: 27 juni 2014

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024