OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido söker dig som vill arbeta i en administrativ roll där du får vara delaktig i att fortlöpande effektivisera och vidareutveckla arbetet på avdelningen. Stämmer det in på dig? I så fall bör du söka vår tjänst där vi för kunds räkning söker en Administratör till ett centralt beläget företag. Du kommer att arbeta som assistent på företagets kundserviceavdelning och då främst inom servicefunktionen. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av administration av supportärenden och leveranser, framtagande av statistik/rapporter både för internt och externt bruk, genomförande av internkontroller på supportärenden samt underhåll av kundinformation i ärendehanteringssystemet. Vidare kommer du att ha kontakt med leverantören av ärendehanteringssystemet, arbeta med schemaläggning av funktionen samt vara dokumentationsstöd till processägaren av supportprocessen. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Meriterande med erfarenhet av arbete i IT-bolag - Van användare av Office-paketet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Är du en noggrann person med god organisationsförmåga? Är du dessutom driven och har en förmåga att arbeta både i grupp och självständigt? Då bör du absolut söka den här tjänsten!