Administratör till Svenska Brukshundklubben!

Administratör till Svenska Brukshundklubben!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, och som är en positiv lagspelare med intresse av att ingå i en ideell organisation med hundar som fokus! Detta är ett uppdrag med omgående start, fram till midsommar - där antingen du som söker en heltidstjänst, eller du som är student och på jakt efter ett deltidsjobb - är välkomna att skicka in en ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker nu för Svenska Brukshundklubbens räkning, en administratör som kommer stötta upp deras team på 20 personer. Svenska Brukshundklubben är en ideell organisation med över 60 000 medlemmar - där alla är välkomna! De har även ett avelsansvar för ett tjugotal hundraser och som frivillig försvarsorganisation gör deras tjänstehundar stor nytta i samhället. I din roll som administratör kommer du bli en del av deras team där ni alla delar detta intresse.

Du erbjuds


* Ett arbete där du ingår i en ideell organisation.
* Erfarenhet inom administration.
* Är du intresserad av hundar är detta en riktig drömarbetsplats för dig!


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du främst att arbeta tillsammans med två andra personer som arbetar som administratörer. Du kommer ha en direkt kontakt med medlemmarna och ditt ansvar är att vara behjälplig vid frågor kring deras nya medlemssystem. Kontakten kommer främst ske via mail, men viss telefonkontakt kan även förekomma. Vi ser att du som söker är en positiv och trevlig person, där du med ett leende på läpparna ser till att hjälpa medlemmarna på bästa möjliga sätt.


* Ansvara över mailen där du besvarar frågor från medlemmar.
* Ha direkt kontakt med medlemmarna antingen via mail eller telefon.


VI SÖKER DIG SOM
- Minst har en fullständig gymnasieexamen.
- Kommunicerar obehindrat på svenska, i såväl tal som skrift.

Meriterande:


* Erfarenhet av administrativt arbete, vilket du motiverar i din ansökan.
* Erfarenhet av arbete i en ideell organisation.


Som person är du:


* Noggrann
* Serviceinriktad
* Positiv och har en god samarbetsförmåga


Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna för denna roll.

Övrig information


* Start: Omgående.
* Omfattning: Konsultuppdrag på heltid eller deltid, fram till midsommar.
* Arbetstider: Måndag-fredag, 9-16.
* Placering: Fryksdalsbacken 20, Farsta.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024