Administratör till Svenska Handelsfastigheter i Helsingborg

Administratör till Svenska Handelsfastigheter i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på Word, Excel och PowerPoint? Vi söker nu, på uppdrag av vår kund, en driven och strukturerad administratör som vill vara med och stötta teamet i Helsingborg. Företaget är i en expansiv fas och behöver förstärka teamet med en person som är trygg i sitt administrativa arbete och har erfarenhet av att jobba med Office-paketets olika system.

OM TJÄNSTEN
Du kommer att arbeta nära affärsutvecklingschefen och stötta teamet med olika administrativa uppgifter. Allt ifrån att förbereda agendor, hjälpa till med granskning och kontroll av fakturor till att hantera och dokumentera olika projekt samt förbereda presentationsmaterial i PowerPoint och Excel.

Du erbjuds
- En fot in på ett företag i framkant som växer snabbt och erbjuder en dynamisk och entreprenöriell arbetsmiljö
- En roll till och med årsskiftet med eventuell chans till förlängning
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden (läs mer om vårt konsulterbjudande längre ner i annonsen)

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har mycket goda kunskaper i Office-paketet
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen
- Relevant högskoleutbildning

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Hjälpsam
- Socialt självsäker
- Intellektuellt nyfiken

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2024
  • Ansök senast: 5 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024