Administratör till Sveriges modernaste advokatbyrå?

Administratör till Sveriges modernaste advokatbyrå?

Arbetsbeskrivning

På holmgrenhansson satsar vi på hjärtat i vår verksamhet - våra medarbetare. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö med ständigt nya utmaningar, personlig utveckling och en möjlighet att skapa balans mellan arbetsliv och privatliv. holmgrenhanssons företagskultur präglas av ett starkt engagemang, hög kompetens och vi har kul på jobbet i ett arbetsklimat där klienter och medarbetare trivs.


Vår byrå behöver förstärka vår organisation med en administratör som kan assistera juristerna på byrån med varierande arbetsuppgifter inomadministration och support.
För tjänsten som administratör söker vi dig som har en god känsla för service och är beredd att ta en central roll som byråns huvudsakliga administrativa funktion och löpande bistå juristerna med allehanda göromål såsom exempelvis ta emot klienter, organisation & sortering av handlingar, inköp av kontorsmaterial, arkivering, fakturering. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och innefattar allt från att löpande se över vardagliga ting på kontoret (såsom att exempelvis brygga kaffe, ordna fika och fylla på kontorsmaterial) till att arbeta praktiskt med byråns rättsskydd och fakturering.


Du bör ha tidigare arbetslivserfarenhet inom service och/eller administration. Tidigare arbetslivserfarenhet från en annan advokatbyrå med liknande tjänst är meriterande dock inget krav. Förutom goda kunskaper och intresse inom administration och service värdesätter vi lyhördhet, noggrannhet och engagemang.Hos oss måste du kunna arbeta självständigt, vara effektiv, prestigelös och lösningsorienterad.


Tjänsten är en deltidstjänst på 50 % med start från hösten eller enligt särskild överenskommelse. Vill du vara med oss när vi förändrar advokatbranschen är du varmt välkommen med din ansökan senast den 31 maj 2020 till petra@holmgrenhansson.se.Urval och intervjuer med kandidater sker dock löpande varför vi emotser din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Petra Norberg på 070 981 45 49 eller besök vår hemsida på www.holmgrenhansson.se.Ansvarig för rekryteringen är advokaten Carina Holmgren.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HOLMGRENHANSSON ADVOKATBYRÅ AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 31 maj 2020

Postadress

Ingmar Bergmans gata 4
STOCKHOLM, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024