Administratör till Swedbank i Göteborg

Administratör till Swedbank i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av service och vill få in en fot på en av Sveriges största banker?  Vill du dessutom ha ett arbete med ett viktigt syfte - att motverka finansiell kriminalitet? Nu finns möjlighet att påbörja en spännande karriär inom bankväsendet!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta med backoffice administration där ditt arbete innebär att granska och analysera betalningar från utlandet. Arbete inom arvskifte kan även förekomma. Du bli en viktig del i bankens fortsatta arbete med att garantera att banken inte medverkar till penningtvätt eller andra former av finansiell kriminalitet. Viss kundkontakt via telefon kan förekomma inom specifika arbetsmoment. Du får möjlighet att växa i din roll och för rätt person finns många spännande karriärvägar. 

Swedbank är ett värderingssyrt bolag som lever sina värderingar; Öppen, enkel och omtänksam. Arbetskulturen är inkluderade och välkomnande och du kommer att tillhöra ett härligt och engagerat team. 

Kvalifikationer
Både Randstad och Swedbank värdesätter utveckling hos våra anställda, vilket ger dig som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Här får du möjlighet att driva din egen utveckling och varje dag är en möjlighet att arbeta med ditt eget varumärke. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service i bagaget samt ett brinnande intresse och driv för att vilja utvecklas.  Du är noggrann och behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift. Resten ordnar sig med en introduktion och ett engagemang från dig som anställd. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Liv Brynildsen, konsultchef liv.brynildsen@randstad.se

Om företaget
Med 7,25 miljoner privatkunder och 552 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 26 april 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024